~ My faMily~

~ My faMily~

Monday, January 9, 2012

~hAti~

assalamualaikum...

dah lama x update.... sbb malas sgt nak menaip.... ary nih aq just nk luahkan tentang aty n perasaan aku sejak 2 menjak nih...
acctually aku pon x tau apa dah jadi ngan ak.... bila aku tgk ja cerita baru start sedih ckit dah berjujuran air mata nih mengalir.... baca novel pon sama..... even tengaok cerita yg dah berapa kali ulang pon still lagi menagis.... adakah hati aku mudah tersentuh...tapi dulu x pon... aku dulu x la mcm sekarang nih....
tapi aku perasan sejak aku kehilangan insan yang tersayang dalam hidup aku.... hidup aku mula jadi kosong.. bila aku teringat ja kat dia mesti aku akan menangis x kisah la aku kat mana... sbb dari tu la bila tegok benda yang menyentuh aty cepat sungguh aty nih tersentuh....
... kadang2 bila aku rasa hidop aku nih kosong aku mula la nak menangis, tambah pula bila aku rasa sorang-sorang menjauhkan diri dari aku.... aku suka kawan ngan orang tapi x pernahnya ada yg betul jadi sahabat aku.... yang ak bleh luahkan segalanya..... ak teringin juga nak someone yang bleh aku kongsikan segala kesedihan n kegemibraan.. tp blom juga ak ketemuinyaaa.... n sekarang aku rasa seorang demi seorang kawan2 aku dah menjauhkan diri dari aku.... x pa la ak redha ja atas yang akan berlaku een aku dah x dak kawan tapi aku still ada ALLAH S.W.T n my family yg sangat aku sayangi dulu kini dan selamanya......

p/s: aq sentiasa ingat kawan2 dari sekolah rendah sampai sekolah menengah... kalau suruh sebut sorang2 insyaAllah ak bleh sebut.... n ak rindukan zaman sekolahhh...

No comments: