~ My faMily~

~ My faMily~

Sunday, December 4, 2011

~aQ n BloG~


huh... dah pukul 2. 40a.m tp mata still x leh pejam.... x
tau nak wat pa dah.... jd ak ngat nak update je la... lg pon ak x tau nak cerita kat sapa.... jd ak ambil keputusan utk tulis kat blog... sekurang2nya lepas juga kann... ntah laa... sampai skunk ak still x jmpa kawan yang aku leh cerita segala-galanya...... seriouslyy aku cakap... aku jelez sgt2 bila tgk org len ada sahabat baik.. pi mana saja sntiasa bersama..... tp.. aq... semua sendiri, n sorang susah laa... x tau nak kata lagu mana..... terasa t
u mmg ada la... first aku ngat aku dah jmpa best frenz tp ternyata aku salah... kat cni aku sorang ja.... aku bukannya nak minta org sentiasa berkepit ngan aku tp sekurang2nya ada juga la teman nih.....
acctually skunk nih ada open day kolej... tp bukan kolej aku dok nih.. nih kolej depan... dah start dr ary khamis lg... tp sampai rini aku x jejak lg sana.. padahal org len dh shooping sakan dah.... aku ja kot x p..... sbb aku x pi :
  • x dak kawan yg nak teman aku jalan2 sana.. klau jalan sorang mcm x btoi plak..
  • aku nih bukannya jenis suka membeli baju n segala bagai.. jd lau aku pi pon buang masa ja..
  • setiap tahun benda yg sama....
  • aku akan jellez bila tgk org len semua ada kawan...
tu lah serba cikit sebab yg aku x pi.. ermmm.... tp td dlm kul 8.50p.m ada some one call dia truz tnya ang ada mana??? aku jawab kolej

la... pastu dia kata weii x reti mai KHAR ka.. aku da cni nih.... heheh thankz to SITI MUSFIRAH BT MUSTAFA... sbb ingat juga saya.... sbb dia ada sana aku gagahkan diri pergi.. tp mcm biasa x dak la bnda yg bez... dah jalan2 dia nak balik... aty aku nih meronta2 nak tgk konsert dgr kata Najwa Latif maiii... akuu pon pulun la text message kat kwn2 tnya sapa yg trun... syukur ada gak kwn yg trun tgk.. thankz AISYAH n SYIDA..... dapat juga tgk persembahan dikir barat, pastu tgk dj suria fm, dpt tgk nashreen n ada lg 2 or 3 artis.... bolehh laa... errrmmm... pastu nak balik aku terpaksa balik sorang.... sorang lagiii.... x pa la bel
ajar hidup sorang nnt senang... mati pon sorang-sorang kan......


p/s: kadang2 hidup sorang2 sgt best..... kita bleh wat apa ja.. tp x bestnya kita cpat sunyi.. errmmm.... apa2 ja la.... tp ingat yana.. kamooo x pernah sorang sbb bersama kami adlah ALLAH S.W.T dan family yg sntiasa ada d belakang kam
ooo.... don't be sad my dear yana.... chilll (^_^)


mereka lahh penghibur ku.... sangat merindui mereka..... <3 <3

No comments: