~ My faMily~

~ My faMily~

Wednesday, November 23, 2011

~keliru~

assalamualaikum....
ermmm tengah-tengah malam nih x tau nak wat pa kannn.... ehh bukan tgh malam dah pagi bita cik na oiii..... sambil dok wat esaimen nih teringat kawan2 di sekeliling..... kadang bila kita teringat kita akan senyum, gelak n ketawa..... tp dalam dok gelak akan jd sedih bila kita teringatkan kawan yang menyakitkan hati..... adoiiii x tau nak kata pa....
dulu ada senior aku cakap kita klau baru knai ngan kawan baru jgn bek sgt coz kita x tau dia tu mcm mana lagi kan.. takut sampai satu masa kita x bleh kata " TIDAK" betul bnda nih berlaku kat aku.... dulu aku bek ngan TEeeeeeeeeeeeeeeeeettTTT n TuuuuuuuuuuuTTTTT n ada lagi la bila aku baru knai depa mmg ok la.... tp lama2 aku rasa mcm aku nih x bermakna langsung walaupon ak wat mcm2 kat depa.... apa yg depa nak semua aku wat... tp skunk sudah terang lagi bersuluh ngan spotlight yg terangg benderang haaaa..... " DEPA" akan contact aku bila diperlukan sahaja... tp skunk aku dah x diperlukan lagi.. dah cerdik ckit.... nak wat cam na kan aku nih bdak PENANG.... apa la sangat.. ermmmmm sedih tu hanya tuhan saja yang tau.. akuu arap depa nih bahagia di samping kawan-kawan depa...

No comments: